Stapelgekke Angry Birds spaaractie bij PLUS [recensie]

PLUS Angry Birds spaaractie supermarktactie #PLUSAngryBirds #stapelkoning #plussupermarkten verzamelkoffer vogeltjes katapult varkens spel vermaken fanatiekelingen boze vogeltjes film energieke exemplaren boodschappen bezorger pakketje ingepakt pakpapier dansen kamer uitpakken beginnen stapelen Stapelgekke Angry Birds spaaractie bij Plus supermarkten flowpack spaarzegel weekaanbiedingen gratis opbergen verzamelbox binnenzijde meetlat vriendjes vriendinnetjes uitdagen strijd spaarpunten Angry Birds knuffel Red Chunck Bomb stapelen maar huis dochter enthousiast slag eenvoudig karweitje torens stapelfiguren online minuut week digitale spel prijzen winnen limited edition Mighty Eagle Chef Pig Judge speciale speelfiguren enthousiast eet gezond kinderen manier AGF-producten Angry Birds stickers thuis gebruiken wedden groente fruit binnen informatie

PLUS Angry Birds spaaractie supermarktactie #PLUSAngryBirds #stapelkoning #plussupermarkten verzamelkoffer vogeltjes katapult varkens spel vermaken fanatiekelingen boze vogeltjes film energieke exemplaren boodschappen bezorger pakketje ingepakt pakpapier dansen kamer uitpakken beginnen stapelen Stapelgekke Angry Birds spaaractie bij Plus supermarkten flowpack spaarzegel weekaanbiedingen gratis opbergen verzamelbox binnenzijde meetlat vriendjes vriendinnetjes uitdagen strijd spaarpunten Angry Birds knuffel Red Chunck Bomb stapelen maar huis dochter enthousiast slag eenvoudig karweitje torens stapelfiguren online minuut week digitale spel prijzen winnen limited edition Mighty Eagle Chef Pig Judge speciale speelfiguren enthousiast eet gezond kinderen manier AGF-producten Angry Birds stickers thuis gebruiken wedden groente fruit binnen informatie Je kent ze vast wel: de kleurrijke vogeltjes die je met een katapult wegschiet om varkens uit te schakelen. Precies, Angry Birds. Urenlang kun je jezelf met het spel vermaken en hoe langer je speelt, hoe beter het je afgaat. Goed nieuws voor fanatiekelingen: de boze vogeltjes krijgen hun eigen film. Nog mooier: vanaf 15 mei 2016 krijg je bij PLUS de energieke exemplaren gewoon bij je boodschappen.

PLUS Angry Birds spaaractie supermarktactie #PLUSAngryBirds #stapelkoning #plussupermarkten verzamelkoffer vogeltjes katapult varkens spel vermaken fanatiekelingen boze vogeltjes film energieke exemplaren boodschappen bezorger pakketje ingepakt pakpapier dansen kamer uitpakken beginnen stapelen Stapelgekke Angry Birds spaaractie bij Plus supermarkten flowpack spaarzegel weekaanbiedingen gratis opbergen verzamelbox binnenzijde meetlat vriendjes vriendinnetjes uitdagen strijd spaarpunten Angry Birds knuffel Red Chunck Bomb stapelen maar huis dochter enthousiast slag eenvoudig karweitje torens stapelfiguren online minuut week digitale spel prijzen winnen limited edition Mighty Eagle Chef Pig Judge speciale speelfiguren enthousiast eet gezond kinderen manier AGF-producten Angry Birds stickers thuis gebruiken wedden groente fruit binnen informatie Recensie:
Vanochtend om half tien ging bij ons de bel: de bezorger stond voor de deur met een pakketje. Keurig ingepakt en zodra het pakpapier er af ging, stond er iemand te springen in de kamer: De #PLUSAngryBirds zijn gearriveerd. Uitpakken en direct beginnen met stapelen!

Stapelgekke Angry Birds spaaractie bij PLUS

Je leest het goed: een Stapelgekke Angry Birds spaaractie bij Plus supermarkten. Vorige week startte de spaaractie. Bij besteding van € 15,00 krijg je één flowpack met daarin een Angry Bird en een spaarzegel. Ook zijn er weekaanbiedingen waarbij je gratis één extra Angry Bird krijgt. Een speciale verzamelkoffer waar je alle 25 Angry Birds kunt PLUS Angry Birds spaaractie supermarktactie #PLUSAngryBirds #stapelkoning #plussupermarkten verzamelkoffer vogeltjes katapult varkens spel vermaken fanatiekelingen boze vogeltjes film energieke exemplaren boodschappen bezorger pakketje ingepakt pakpapier dansen kamer uitpakken beginnen stapelen Stapelgekke Angry Birds spaaractie bij Plus supermarkten flowpack spaarzegel weekaanbiedingen gratis opbergen verzamelbox binnenzijde meetlat vriendjes vriendinnetjes uitdagen strijd spaarpunten Angry Birds knuffel Red Chunck Bomb stapelen maar huis dochter enthousiast slag eenvoudig karweitje torens stapelfiguren online minuut week digitale spel prijzen winnen limited edition Mighty Eagle Chef Pig Judge speciale speelfiguren enthousiast eet gezond kinderen manier AGF-producten Angry Birds stickers thuis gebruiken wedden groente fruit binnen informatie opbergen, is te koop voor € 1,99. Het leuke aan deze verzamelbox is dat je precies kunt zien welke je nog moet én er staat direct een meetlat op aan de binnenzijde zodat je kunt zien hoe hoog jouw toren is. Uiteraard met scorelijst erbij, dus daag je vriendjes en vriendinnetjes uit om de strijd aan te gaan! Wie bouwt de hoogste toren? Wie tien spaarpunten heeft kan – met bijbetaling van € 4,99 – één van de drie Angry Birds knuffels kopen. Ga jij voor Red, Chunck of Bomb?

Stapelen maar!

Hier in huis gingen mijn dochter en ik direct enthousiast aan de slag met stapelen van de Plus Angry Birds. Dat blijkt geen eenvoudig karweitje, al worden de torens steeds iets hoger. Wie nog niet zoveel stapelfiguren in huis heeft, kan ook online gaan stapelen. Hoeveel Angry Birds kun jij stapelen in één minuut? Elke week zijn er bij dit digitale spel mooie prijzen te winnen.

Limited Edition

Er zijn 25 Plus Angry Birds, maar tijdens deze spaaractie zullen er ook drie Limited PLUS Angry Birds spaaractie supermarktactie #PLUSAngryBirds #stapelkoning #plussupermarkten verzamelkoffer vogeltjes katapult varkens spel vermaken fanatiekelingen boze vogeltjes film energieke exemplaren boodschappen bezorger pakketje ingepakt pakpapier dansen kamer uitpakken beginnen stapelen Stapelgekke Angry Birds spaaractie bij Plus supermarkten flowpack spaarzegel weekaanbiedingen gratis opbergen verzamelbox binnenzijde meetlat vriendjes vriendinnetjes uitdagen strijd spaarpunten Angry Birds knuffel Red Chunck Bomb stapelen maar huis dochter enthousiast slag eenvoudig karweitje torens stapelfiguren online minuut week digitale spel prijzen winnen limited edition Mighty Eagle Chef Pig Judge speciale speelfiguren enthousiast eet gezond kinderen manier AGF-producten Angry Birds stickers thuis gebruiken wedden groente fruit binnen informatie Editions verkrijgbaar zijn. Wij hebben Mighty Eagle, Chef Pig en Judge al in huis en zijn erg enthousiast over deze speciale speelfiguren!

Eet gezond met de Angry Birds

Plus Supermarkt vind het belangrijk dat kinderen gezond eten. Daarom zetten ze de populaire Angry Birds ook in op een andere manier. De supermarkt plakt Angry Birds stickers op steeds wisselende AGF-producten. De stickers kunnen kinderen thuis weer ergens anders op gebruiken. Wedden dat deze “Angry Birds groente en fruit” een stuk makkelijker naar binnen gaat bij de kinderen! 😉

Klik hier voor  meer informatie over deze PLUS Angry Birds spaaractie >>>