Sticker Lover [recensie]

Sticker Lover stickers fijn veelzijdig benadrukken belangrijkst geven structuur finishing touch begin pagina journals gebundeld boek praktische plakkers bullet journal kleurrijke klevers agenda art allemaal iedereen dol schoolschriften spullen opvrolijkt hebben plakken moment planner dagen week activiteiten reminders vergeten seizoenen lijstjes quotes eten drinken kleuren soorten match vinden elastiek cover netjes recensie review BBNC MUS boeken

Stickers zijn o zo fijn. Ze zijn enorm veelzijdig: benadrukken iets belangrijkst. En geven structuur. Ze zijn de finishing touch. Of juist het begin van een pagina. En je kunt ze voor alle soorten journals gebruiken. Daarom is er nu ‘Sticker Lover’. Alle stickers die je ooit nodig zou kunnen hebben, gebundeld in een boek, van inspirerende reisstickers voor in je travel journal en praktische plakkers voor je bullet journal tot kleurrijke klevers voor je agenda, bullet journal en art journal en alles daartussenin: dit boek heeft ze allemaal.

Voor iedereen die dol is op stickers (en wie is dat nu niet…) Sticker Lover: Een boek boordevol stickers!

Sticker Lover

Sticker Lover stickers fijn veelzijdig benadrukken belangrijkst geven structuur finishing touch begin pagina journals gebundeld boek praktische plakkers bullet journal kleurrijke klevers agenda art allemaal iedereen dol schoolschriften spullen opvrolijkt hebben plakken moment planner dagen week activiteiten reminders vergeten seizoenen lijstjes quotes eten drinken kleuren soorten match vinden elastiek cover netjes recensie review BBNC MUS boekenOf je ze nu gebruikt voor je agenda, bullet journal of gewoon je schoolschriften of andere spullen mee opvrolijkt, stickers zijn altijd leuk om te hebben. En met Sticker Lover zit je voorlopig wel goed met plakken. Ontzettend veel verschillende soorten, dus voor elk moment zit er wel iets voor je bij.
Voor je agenda of planner: dagen van de week, activiteiten stickers of reminders om iets niet te vergeten. Maar ook de verschillende seizoenen, lijstjes, quotes, eten en drinken kun je tegen komen in dit boek. Verschillende soorten kleuren, dus een match is altijd te vinden.

Het handige elastiek om de cover, zorgt er voor dat je alles netjes bij elkaar houdt.

Sticker Lover
Hobby, 75 pagina’s, BBNC / MUS Boeken