Stip Vriendenboekje [recensie]

Stip Vriendenboekje vragen kinderen pony’s paarden vrienden vriendinnen klasgenoten schrijven foto invulvragen paardenliefhebbers dieren boek bewaren ontmoet stip pony Avonturenboerderij Molenwaard herinnering later exemplaar gek paarden uiterlijk boekje standaard lievelingseten hobby’s favoriete boek leukste liedje droom ontbreken leuk herinnering vrienden later naam shetlandpony rakker ontmoeten paardengekken boeken hoofdrol Stip Ponyhandboek informatief lezen Stip Pony op avontuur kinderen zelf lezen recensie review

Dit vrolijke vriendenboek boordevol leuke vragen is speciaal gemaakt voor alle kinderen die van pony’s en paarden houden. Vraag of je vrienden, vriendinnen of klasgenoten iets over zichzelf willen schrijven en een foto inplakken. Een boek om voor altijd te bewaren!

Uniek: dit vriendenboek bevat afwisselende vragen, zodat het leuk is voor je paardenvrienden én voor je niet-paardenvrienden.

Vriendenboekjes zijn een mooie herinnering voor later. Het Stip Vriendenboekje is een schitterend exemplaar voor iedereen die gek is op paarden.

Stip Vriendenboekje

Stip Vriendenboekje vragen kinderen pony’s paarden vrienden vriendinnen klasgenoten schrijven foto invulvragen paardenliefhebbers dieren boek bewaren ontmoet stip pony Avonturenboerderij Molenwaard herinnering later exemplaar gek paarden uiterlijk boekje standaard lievelingseten hobby’s favoriete boek leukste liedje droom ontbreken leuk herinnering vrienden later naam shetlandpony rakker ontmoeten paardengekken boeken hoofdrol Stip Ponyhandboek informatief lezen Stip Pony op avontuur kinderen zelf lezen recensie review Hoewel het uiterlijk van het boekje gericht is op paarden, zijn de vragen dit niet. Het zijn redelijk standaard vragen die je tegenkomt in het vriendenboekje. Denk hierbij aan lievelingseten, hobby’s, favoriete boek en het leukste liedje. De grootste droom mag natuurlijk niet ontbreken en ook hetgeen de ander zo leuk aan jou vindt komt er in te staan. Zo heb je later een mooie herinnering aan je vrienden van toen.

Stip is niet zomaar een verzonnen naam: Stip is een shetlandpony en kinderen kunnen deze rakker ook in het echt ontmoeten op Avonturenboerderij Molenwaard.
Fans van deze schattige pony (en eigenlijk alle jonge paardengekken) zullen ongetwijfeld ook blij worden van twee andere boeken waarin Stip de hoofdrol speelt…

Voor iedereen die nog meer wil leren over deze dieren is er het Stip Ponyhandboek. Een informatief boek waarin je alles leert over pony’s en paarden.