Strijd om Elementia 3: De Duisternis van hoop [recensie]

Strijd om Elementia deel 3 De Duisternis van Hoop Sean Fay Wolfe Minecraft Van Holkema & Warendorf Zelf lezen spannend avontuur reeks feiverhaal speler begrijpen wereld game schim voortbestaan strij winnen macht goed kwaad genieten omgeving reis leven Het lot van de wereld maand

Strijd om Elementia deel 3 De Duisternis van Hoop Sean Fay Wolfe Minecraft Van Holkema & Warendorf Zelf lezen spannend avontuur reeks feiverhaal speler begrijpen wereld game schim voortbestaan strij winnen macht goed kwaad genieten omgeving reis leven Het lot van de wereld maand Spectactulair deel 3 in de Minecraft-serie!

Het zijn donkere tijden op de Minecraft-server Elementia. Iedereen wacht een onzeker lot en niemand weet wat de dag van morgen zal brengen. Om naar huis terug te kunnen keren moet president Stan zijn weg vinden in Elementia, dat nu geregeerd wordt door de legereenheden van de Noctem-alliantie en de vijandige mobs die hun bevelen gehoorzamen. Zijn terugreis zal veel gevaarlijker worden dan die in zijn voorgaande avonturen. Zal hij deze reis tot een goed einde brengen, of moet hij alle hoop laten varen?

Alweer het derde deel van de reeks Strijd om Elementia. Laat je niet weerhouden van het feit dat er al eerder delen in deze reeks zijn verschenen. Want hoewel het voor jezelf wel leuk is als je de voorgaande delen hebt gelezen, is het niet nodig om het verhaal te kunnen begrijpen,. Net zoals dat je niet een Minecraft speler hoeft te zijn om dit boek te kunnen waarderen. Strijd om Elementia: De duisternis van hoop is gewoon een enorm spannend verhaal dat zich afspeelt in de wereld van een game.

De duisternis van hoop

Elementia is slechts een schim van wat het geweest is. Het voortbestaan is onzeker… Stan heeft het niet langer voor het zeggen. Lord Tenebris – leider van de Noctem-alliantie bepaalt nu wat er gebeurd op Elementia. Iedereen is bang voor Tenebris en zijn vijandige Mobhunters. Wanneer Stan hoort van het plan van Tenebris, moet hij echter wel verder gaan met zijn strijd. Het voortbestaan van Mincecraft-server Elementia staat op het spel!
Kan Stan deze strijd wel winnen of heeft hij daarvoor inmiddels te weinig macht?

Strijd om elementia: De duisternis van hoop is een spannend verhaal tussen goed en kwaad. Minecraft spelers zullen genieten van de omgeving die zij maar al te goed kennen uit deze game, maar ook als niet-kenner rol je daar moeiteloos in. Het verhaal neemt je vanzelf mee op reis door deze wereld en dat blijkt een leven op zich te zijn. Na het lezen van dit derde, spannende deel, is het goed te weten dat er nog een deel op je wacht: Het lot van de wereld is begin deze maand verschenen!

Strijd om Elementia 3: De duisternis van hoop – Sean Fay Wolfe
Zelf lezen, paperback, 304 pagina’s, Van Holkema & Warendorf