TV-Première van de nieuwe afleveringen van Fien & Teun! [recensie]

TV-premiere Fien & Teun nieuwe afleveringen Van Hoorne Entertainment Boerderij ’t Geertje Zoeterwoude foto’s dansen geitjes fles geven pony rijden activiteitenkaart recensie review kijken koeienstal showtje Telekids sleutelhanger Fien knuffel boekjes kleurplaat dorpje Molenwaard boer boerin middag verzorgen dieren Hollandse landleven natuur herkomst voedsel Minikids liedje de pannenkoekenboom pannekoek vanaf 2 mei nieuwe afleveringen

TV-premiere Fien & Teun nieuwe afleveringen Van Hoorne Entertainment Boerderij ’t Geertje Zoeterwoude foto’s dansen geitjes fles geven pony rijden activiteitenkaart recensie review kijken koeienstal showtje Telekids sleutelhanger Fien knuffel boekjes kleurplaat dorpje Molenwaard boer boerin middag verzorgen dieren Hollandse landleven natuur herkomst voedsel Minikids liedje de pannenkoekenboom pannekoek vanaf 2 mei nieuwe afleveringenWie kent ze niet: het vrolijke duo Fien & Teun?
Vanaf 2 mei zijn ze terug bij RTL Telekids met nieuwe afleveringen. Voor Wij Testen Het mochten wij alvast de eerste aflevering – samen met Fien & Teun – bekijken op Geitenboerderij ’t Geertje in Zoeterwoude.

TV-premiere Fien & Teun nieuwe afleveringen Van Hoorne Entertainment Boerderij ’t Geertje Zoeterwoude foto’s dansen geitjes fles geven pony rijden activiteitenkaart recensie review kijken koeienstal showtje Telekids sleutelhanger Fien knuffel boekjes kleurplaat dorpje Molenwaard boer boerin middag verzorgen dieren Hollandse landleven natuur herkomst voedsel Minikids liedje de pannenkoekenboom pannekoek vanaf 2 mei nieuwe afleveringenOp ’t Geertje werden we warm verwelkomt door het team van Van Hoorne Entertainment. De TV-première vond plaats in de koeienstal, letterlijk tussen de koeien. De meiden moesten even wennen aan de lucht, maar die waren ze al snel vergeten toen ze een vlaggetje, een mooie Fien knuffel en een lekker kopje appel-perensap met een stuk cake kregen. Voor mij was er gelukkig warme koffie, want er waaide buiten een harde koude wind.

TV-première van de nieuwe afleveringen van Fien & Teun!

Voor het podium lagen allemaal strobalen waarop de kinderen lekker konden gaan zitten. We hadden de lekkernijen nog maar net op, toen we heel hard Fien en Teun moesten roepen. Want zij kwam gezellig met ons de eerste aflevering mee kijken. Na een dansje en liedje van Fien & Teun, startte de aflevering “De Pannenkoekenboom”. De kinderen vonden het prachtig en hebben met open mond gekeken!

TV-Première van de nieuwe afleveringen van Fien Teun TV-premiere Fien & Teun nieuwe afleveringen Van Hoorne Entertainment Boerderij ’t Geertje Zoeterwoude foto’s dansen geitjes fles geven pony rijden activiteitenkaart recensie review kijken koeienstal showtje Telekids sleutelhanger Fien knuffel boekjes kleurplaat dorpje Molenwaard boer boerin middag verzorgen dieren Hollandse landleven natuur herkomst voedsel Minikids liedje de pannenkoekenboom pannekoek vanaf 2 mei nieuwe afleveringenNatuurlijk duurde een aflevering niet zo lang, maar toen het afgelopen was, zongen Fien & Teun nog liedje en werd er groepsfoto gemaakt met alle kinderen. Ook mochten alle kinderen nog apart met Fien & Teun op de foto. Natuurlijk wilde meiden dat wel, ook al vonden ze het wel een beetje spannend. Maar Fien & Teun waren heel lief en voelden heel zacht aan. Tot slot kregen we ook allemaal nog een stukje heerlijke pannenkoek.

Wat een feest!

Na de presentatie was de middag nog niet voorbij! Alle kinderen hadden namelijk ook een activiteitenkaart gekregen. Met deze kaart mochten ze nog een ritje maken op een pony en een flesje melk geven aan de jonge geitjes. Ook stonden er nog vragen op over de boerderij ’t Geertje: we moesten de biggetjes tellen, kijken wie er wonen tussen de dijk en het restaurant en welk kleuren de koeien hebben in de stal. We hadden er een hele gezellige middag door. Met name het flesje geven aan de geitjes was daarvan een hoogte punt. Fien & Teun kwamen ook nog even langs bij de geitjes.
TV-Première van de nieuwe afleveringen van Fien & Teun TV-premiere Fien & Teun nieuwe afleveringen Van Hoorne Entertainment Boerderij ’t Geertje Zoeterwoude foto’s dansen geitjes fles geven pony rijden activiteitenkaart recensie review kijken koeienstal showtje Telekids sleutelhanger Fien knuffel boekjes kleurplaat dorpje Molenwaard boer boerin middag verzorgen dieren Hollandse landleven natuur herkomst voedsel Minikids liedje de pannenkoekenboom pannekoek vanaf 2 mei nieuwe afleveringen

Ik wilde graag nog even opwarmen in de koeienstal, waar de afleveringen van Fien & Teun steeds opnieuw vertoond werden, maar de meiden wilden veel liever nog TV-premiere Fien & Teun nieuwe afleveringen Van Hoorne Entertainment Boerderij ’t Geertje Zoeterwoude foto’s dansen geitjes fles geven pony rijden activiteitenkaart recensie review kijken koeienstal showtje Telekids sleutelhanger Fien knuffel boekjes kleurplaat dorpje Molenwaard boer boerin middag verzorgen dieren Hollandse landleven natuur herkomst voedsel Minikids liedje de pannenkoekenboom pannekoek vanaf 2 mei nieuwe afleveringenrondrennen op het erf en lekker spelen in de speeltuin.

Vlak voordat we weer naar huis wilde gaan, wilde de meiden toch nog even kijken in de koeienstal, want daar zouden Fien & Teun nog een klein showtje geven. De meiden mochten helemaal vooraan zitten. Fien & Teun zongen nog een paar van hun liedjes en deden een dansje. Moe en voldaan sloten we de middag af. Op weg naar buiten kregen we ook nog een goodiebag mee naar huis met daarin twee boekjes van Fien & Teun, een kleurplaat en een Telekids sleutelhanger. Wat zijn we verwend en wat hebben we een leuke middag gehad.

Bekijk hier alle foto’s van deze gezellige middag >>>

Vanaf 2 mei nieuwe afleveringen Fien & Teun op RTL Telekids

Vergeet dus niet allemaal te kijken naar de nieuwe afleveringen van Fien & Teun vanaf aanstaande maandag 2 mei rond 11:00 uur te zien in het Minikids blok bij RTL Telekids op het kanaal van RTL 8. Hierin nemen dit lieve boerinnetje en vrolijke boertje je weer mee naar de boerderij in het dorpje Molenwaard. Samen bleven ze daar avonturen en ontdekken ze op een speelse wijze het Hollandse landleven en leren ze over het verzorgen van dieren, de natuur en de herkomst van voedsel.

Deze recensie is geschreven door Gastblogger Fleur (Mama Liefste)