Vakantiedagboek voor het hele gezin [recensie]

Vakantiedagboek voor het hele gezin Reisdagboek Deltas elastiek vakantie thuis blijft herinneringen schrijven centrale plek iedereen persoonlijk dagboekbladzijden praktisch gezinsleden belevenissen dagjes weg recensie review

Vakantie is zoveel meer dan op reis gaan met je gezin. In dit superleuke dagboek kun je behalve je reisverhalen ook leuke uitjes en bijzondere momenten vastleggen. Een dagje pretpark, een weekend aan zee, een uitstapje naar de dierentuin, een nachtje kamperen in je eigen tuin of een picknick in het park… verzamel hier al jullie unieke belevenissen. Vul dit boek samen met je gezin in en plak er leuke foto’s bij als herinnering voor later!

Of je nu op vakantie gaat of je blijft thuis en doet vanuit daar leuke dingen: herinneringen zijn er om vastgelegd te worden. Reisdagboeken zijn daar natuurlijk uitermate geschikt voor. Maar je hebt niet altijd zin om iets op te schrijven… Geen nood! Leg het Vakantiedagboek voor het hele gezin op een centrale plek neer en laat iedereen er in schrijven zodra hij of zij zin heeft!

Vakantiedagboek voor het hele gezin

Ik was erg benieuwd naar dit Vakantiedagboek voor het hele gezin. Reisdagboeken zijn er genoeg, maar vaak zijn die ingericht op persoonlijk gebruik. Stiekem had ik wel een beetje verwacht dat er verschillende pagina’s zouden zijn of een invulveld voor meerdere personen. Dat blijkt dus niet het geval. Het zijn gewone dagboekbladzijden waarbij ruimte is om je verhaal te vertellen, foto’s, folders of entreetickets in te plakken en het weer bij te houden. Elke dag kan een cijfer krijgen van 1 t/m 10.

Vakantiedagboek voor het hele gezin Reisdagboek Deltas elastiek vakantie thuis blijft herinneringen schrijven centrale plek iedereen persoonlijk dagboekbladzijden praktisch gezinsleden belevenissen dagjes weg recensie review Wanneer je dit boek met het hele gezin bij gaat houden is het praktisch om af te spreken dat iedereen zijn of haar naam er bij zet, wanneer er iets geplaatst wordt in dit boek. Zo heb je altijd – ook jaren later – een duidelijk beeld van wie wat schreef. Voor elke dag zijn er twee naast elkaar liggende pagina’s. Er staan ontzettend veel in, dus het is geen enkel probleem wanneer meerdere gezinsleden op één dag hun belevenissen vertellen. Sterker nog: dit maakt het nog leuker, omdat je dan kunt zien hoe iedereen de dag heeft beleefd.

Het elastiek om het boek heen is vooral praktisch wanneer het boek wat langer in gebruik is en er de nodige attributen ingeplakt zijn. Dan kun je toch eenvoudig het boek dichtslaan en dicht houden. Afhankelijk van de hoeveelheid fanatieke schrijvers en of er dagelijks in geschreven wordt kun je waarschijnlijk wel meerdere vakanties dit boek gebruiken!
Ook leuk om gewoon dagjes weg buiten de vakanties om in te beschrijven.

Vakantiedagboek voor het hele gezin
Reisdagboek, hardcover, Deltas