Verboden terrein [recensie]

Verboden terrein Meghan Quinn Feelgood Roman Lovebooks CEO stiekem verliefd probleem zusje beste vriend plan bedrijf mensen partner koppelen leuke dame idee stap date romantische vertellen voelt rekening dwars weddenschap vrienden datingprogramma volgen heimelijk tijd moed zien vrouw gok wagen hart veroveren lezer genieten broer luchtig geschreven moment wachten romantisch leesvoer recensie review

Bram Scott is een supersuccesvolle rijke CEO, die alles krijgt wat hij wil. Nou ja, alles… Hij is al jaren stiekem verliefd op Julia Westin. Het probleem? Ze is het zusje van zijn beste vriend. En dus verboden terrein.

Dan bedenkt Bram een slim plan. Julia heeft een eigen bedrijf dat mensen helpt een partner te vinden. Dus vraagt Bram aan Julia of ze hem wil koppelen aan een leuke dame. Bram weet zeker dat als hij zijn idee stap voor stap uitvoert, hij met Julia op een date zal kunnen gaan. Op die romantische date kan hij haar eindelijk vertellen wat hij voor haar voelt.

Waar Bram geen rekening mee houdt, is dat Julia misschien wel dwars door zijn plannetje heen kijkt.

Je kon hier al eerder een recensie lezen over een boek van Meghan Quinn. Die had ik met veel plezier gelezen, dus ik ben erg nieuwsgierig naar wat Verboden terrein mij te brengen heeft!

Verboden terrein

Bram verliest een weddenschap met zijn vrienden en moet daarom het datingprogramma van Julia Westin volgen. Zij is het jongere zusje van zijn beste vriend. Echter baalt hij zeker niet van het feit dat hij nu naar Julia toe moet gaan. Bram is al jaren heimelijk verliefd op haar. Door haar programma te volgen, hoopt hij meer tijd met haar door te Verboden terrein Meghan Quinn Feelgood Roman Lovebooks CEO stiekem verliefd probleem zusje beste vriend plan bedrijf mensen partner koppelen leuke dame idee stap date romantische vertellen voelt rekening dwars weddenschap vrienden datingprogramma volgen heimelijk tijd moed zien vrouw gok wagen hart veroveren lezer genieten broer luchtig geschreven moment wachten romantisch leesvoer recensie review brengen, elkaar beter te leren kennen en de moed te vinden om haar te laten zien dat er maar één vrouw voor hem is: Zij!

Julia is – omdat zij het jongere zusje van zijn beste vriend is – verboden terrein. Toch wil Bram de gok wagen, maar dat lijkt makkelijker gezegd dan gedaan. Zal het Bram lukken het hart van Julia te veroveren? En wat zal haar broer er van vinden dat hij achter zijn kleine zusje aan wil gaan? Als lezer is het heerlijk genieten om te zien hoe Bram zijn best doet om het hart van Julia te veroveren. Luchtig geschreven, veel humor en als lezer zit je maar op één moment te wachten… Heerlijk romantisch leesvoer!

Verboden terrein (▶Bol.com)– Meghan Quinn
Feelgood/Roman, paperback, 336 pagina’s, Lovebooks