Waar is Spiderman? [recensie]

Waar is Spiderman? Het originele kijk- en zoekboek Marvel Deltas vermist bende superschurken paniek straten New York stoppen unieke vrienden wijken stad vijanden menigte ultieme cadeau kado leeftijden zoekboeken jong oud idolaat boek personages Peter Parker Miles Morales allebei Spiderwoman Mary Jane Watson Tante May overtuigd iedereen vinden prent oplossingen wegleggen goed moment kijken dingen grappige automatisch oppakken ideaal huis samen genieten ontdekkingstocht Central Park lab doctor octopus chinatown extraatje gevonden bladzijden zoekopdrachten plaat items toerist foto gorilla boom pizzadoos recensie review

Spider-Man is vermist! Een bende superschurken zaait paniek in de straten van New York, en er is maar één iemand die hen kan stoppen: Spider-Man! Maar waar is hij? Ga in dit unieke boek op zoek naar Spider-Man en zijn vrienden in de verschillende wijken van de stad, voor het te laat is! Maar let op, want ook de vijanden hebben zich verstopt in de menigte! Het ultieme cadeau voor Spider-Manfans van alle leeftijden!

Waar is Spiderman? Het originele kijk- en zoekboek Marvel Deltas vermist bende superschurken paniek straten New York stoppen unieke vrienden wijken stad vijanden menigte ultieme cadeau kado leeftijden zoekboeken jong oud idolaat boek personages Peter Parker Miles Morales allebei Spiderwoman Mary Jane Watson Tante May overtuigd iedereen vinden prent oplossingen wegleggen goed moment kijken dingen grappige automatisch oppakken ideaal huis samen genieten ontdekkingstocht Central Park lab doctor octopus chinatown extraatje gevonden bladzijden zoekopdrachten plaat items toerist foto gorilla boom pizzadoos recensie review Recensie:
Zoekboeken zijn altijd leuk, voor jong en oud. Ben jij helemaal idolaat van Spiderman? Dan is dit boek zeker iets voor jou. Ga in de drukke straten van New York op zoek naar Spiderman en zijn vrienden.

Waar is Spiderman?

Het originele kijk- en zoekboek. Sla dit boek open en ga op zoek naar alle bekende personages: Spiderman (Peter Parker en Miles Morales zijn allebei te vinden). Maar ook Spiderwoman, Mary Jane Watson, J. Johan Jameson en Tante May.

Ik ben er van overtuigd dat je uiteindelijk iedereen wel terug kan vinden op elke prent. Maar mocht het nu toch niet lukken, dan is het goed te weten dat je achterin het boek de oplossingen aantreft. Mijn inziens werkt wegleggen van het boek erg goed. Gewoon op een later moment weer kijken en vaak zie je dan andere dingen dan de eerste keer.

Waar is Spiderman? Het originele kijk- en zoekboek Marvel Deltas vermist bende superschurken paniek straten New York stoppen unieke vrienden wijken stad vijanden menigte ultieme cadeau kado leeftijden zoekboeken jong oud idolaat boek personages Peter Parker Miles Morales allebei Spiderwoman Mary Jane Watson Tante May overtuigd iedereen vinden prent oplossingen wegleggen goed moment kijken dingen grappige automatisch oppakken ideaal huis samen genieten ontdekkingstocht Central Park lab doctor octopus chinatown extraatje gevonden bladzijden zoekopdrachten plaat items toerist foto gorilla boom pizzadoos recensie review Het grappige is dat wanneer je dit kijk- en zoekboek ergens neerlegt, mensen hem bijna automatisch oppakken wanneer ze niets te doen hebben. Een ideaal boek om in huis te halen en waar je ook samen optimaal van kunt genieten. Ga op ontdekkingstocht door Central Park, Het lab van doctor Octopus of Chinatown.

Leuk extraatje: wanneer je het boek uit hebt en alle Marvel helden hebt gevonden, kom je op twee bladzijden terecht waar nog meer zoekopdrachten staan. In elke plaat zijn namelijk ook her en der items verstopt. Dit kan van alles zijn, zoals een toerist die een foto maakt, een gorilla, een paarse boom of een pizzadoos.

Dit boek is o.a. te koop bij:

Bol.comLibris.nlBookspot.nlBruna.nl

Waar is Spiderman?