Wild Verbonden [recensie]

Een wilde nacht in Las Vegas met drie sexy mannen pakt voor de vriendinnen minder ongedwongen uit dan gepland. Terwijl de alcohol rijkelijk vloeit, sluiten zij een pact: ze geven alle drie het jawoord aan de drie onbekenden. In dit laatste deel van de Wild-serie besluiten Lola en haar kersverse Australische echtgenoot Oliver dat ze niet met elkaar naar bed gaan. Dat zou hun vriendschap alleen maar ingewikkelder maken. Eigenlijk willen Lola en Oliver allebei meer van elkaar, maar die ware gevoelens durven ze niet te uiten. Vinden ze de moed om te erkennen dat ze eigenlijk perfect voor elkaar zijn?

Alweer het derde en tevens laatste deel van deze erotische trilogie. De verwachtingen waren hoog gespannen na Wild Vertrouwen en Wild Verlangen. Toch duurde het lang voordat ik echt lekker in dit laatste deel zat en het ook echt met veel plezier las. Hoe dat komt?

Wild Verbonden

Het kan natuurlijk altijd dat een boekenreeks steeds wat afneemt. Maar in dit geval kwam het niet doordat het verhaal van Wild Verbonden minder was dan de voorgaande delen. Wild Verbonden Christina Lauren Xander Uitgevers erotische romans wilde nacht Las Vegas sexy mannen vriendinnen ongedwongen jawoord onbekenden wild-serie Australische echtgenoot bed vriendschap gevoelens durven moed erkennen perfect trilogie verwachtingen gespannen wild vertrouwen wild verlangen plezier deel boekenreeks hoofdpersonen superschattig huwelijksnacht steamy scenes boeken saai leuk vinden vriendschap verlegen auteurs groeien aandoenlijk sexy passages wachten seksloos serie traag vlot geschreven helft recensie reviewHet kwam door de hoofdpersonen Oliver en Lola. Ze zijn superschattig samen, dat werd al duidelijk doordat ze in de huwelijksnacht niet met elkaar het bed deelden. Maar dat maakt na twee heerlijke boeken vol steamy scenes, dit verhaal ook meteen een beetje saai.

Het is duidelijk dat Oliver en Lola elkaar erg leuk vinden, maar ze houden vooral zelf heel erg vol dat het puur vriendschap is. Al snel merk je dat beiden wel meer willen, maar ze zijn allebei te verlegen om dit uit te spreken. De tijd die de auteurs hebben genomen om ze dichter naar elkaar toe te laten groeien is lang. En aandoenlijk. Maar sexy passages laten in dit deel lang op zich wachten. Natuurlijk is dit boek niet seksloos, want dan zou het niet passen in deze serie. Waar ik het eerste deel traag vond op veel vlakken, werd goedgemaakt door een vlot geschreven tweede helft!

Wild Verbonden – Christina Lauren
Erotische romans, paperback, 376 pagina’s, Xander Uitgevers