Wild Verlangen [recensie]

Een laatste weekend zonder verplichtingen, voordat het werkende leven begint, dat is de afspraak. Dansen tot in de vroege uurtjes, cocktails drinken in Las Vegas en vooral: proosten op hun vriendschap en het leven. Een wilde nacht met drie sexy mannen pakt voor de vriendinnen, Mia, Harlow en Lola minder ongedwongen uit dan gepland. Terwijl de alcohol rijkelijk vloeit, sluiten zij een pact: ze geven alle drie het jawoord aan de drie onbekenden. In het tweede deel uit de reeks volgen we Harlow. Ondanks haar wilde nachten met Finn mag ze hem totaal niet… wat verklaart waarom hun huwelijk maar 12 uur duurde. Hij probeert haar in alle opzichten te domineren. Is Harlow even stug als Finn? Of is ze precies wat hij nodig heeft?

Dit is het tweede deel in de Wild boekenreeks van Christina Lauren. Hoewel je in principe best het boek los kunt lezen, zou ik dit toch niet aanraden. In dit tweede en derde deel wordt duidelijk gemaakt dat hartsvriendinnen Harlow, Mia en Lola tijdens een tripje naar Las Vegas alle drie zijn getrouwd. Doordat het benoemd wordt, kun je het boek los van de serie lezen. Maar in het eerste deel ervaar je die trip ook echt en dat maakt de vervolgverhalen wel een stuk leuker om te lezen. Elk deel bevat het levensverhaal van één van de drie meiden. In Wild Vertrouwen was dit Mia, in dit boek Harlow en in het laatste deel Lola.

Wild VerlangenWild Verlangen Christina Lauren erotische roman Xander Uitgevers weekend verplichtingen werkende leven afspraak dansen cocktails drinken Las Vegas proosten vriendinnen vriendschap nacht sexy mannen alcohol pact jawoord onbekenden nachten reeks domineren boekenreeks hartsvriendinnen tripje getrouwd serie deel vervolgverhalen leuker lezen levensverhaal meiden huwelijksnacht gescheiden onzinnig huwelijksbootje treden klagen seks vrienden dominant karakter leeservaring boek chemie hekel seksuele aantrekkingskracht steamy scenes recensie review

Harlow en Finn zijn na de huwelijksnacht in Las Vegas ook weer direct gescheiden. Gewoon omdat het onzinnig was om samen in het huwelijksbootje te treden, terwijl ze elkaar niet kenden. Hoewel ze geen klagen hadden over de seks, zijn het nou niet bepaald hechte vrienden geworden. Hij heeft nogal een dominant karakter.

Wederom een heerlijk boek en de chemie tussen Harlow en Finn is heerlijk om mee te krijgen. Soms hebben ze echt een gigantische hekel aan elkaar, maar die seksuele aantrekkingskracht is er nog altijd. Dit zorgt dat ook hier weer aardig wat steamy scenes voorbij komen. Ik heb van dit tweede deel net zoveel genoten als van het eerste boek.

Wild Verlangen – Christina Lauren
Erotische roman, paperback, 314 pagina’s, Xander Uitgevers