Wilde dieren in de natuur: De Arend [recensie]

Wilde dieren in de natuur: De arend Renne review recensie Clavis vriend eet leert vijanden vlieg wereld veilig huiskamer prenten rofvogel leefomgeving prooien tekeningen nest acrobaten dieren oppassen vragen beantwoorden lezen prentenboek

Wilde dieren in de natuur: De arend Renne review recensie Clavis vriend eet leert vijanden vlieg wereld veilig huiskamer prenten rofvogel leefomgeving prooien tekeningen nest acrobaten dieren oppassen vragen beantwoorden lezen prentenboekMaak kennis met de arend ! Zie waar deze gevederde vriend woont, ontdek wat hij eet, leer wie zijn vijanden zijn en hoe hij zijn dag vult. Vlieg binnen in zijn wereld met dit natuurgetrouwe non-fictieboek. Het derde boek uit de nieuwe serie die wilde dieren veilig de huiskamer binnenbrengt.

Alweer het derde deel uit de serie Wilde dieren in de natuur: De Arend. Voorzien van prachtige prenten en informatieve teksten wordt deze roofvogel, zijn leefomgeving en zijn prooien belicht.

Wilde dieren in de natuur: De Arend

Wilde dieren in de natuur: De arend Renne review recensie Clavis vriend eet leert vijanden vlieg wereld veilig huiskamer prenten rofvogel leefomgeving prooien tekeningen nest acrobaten dieren oppassen vragen beantwoorden lezen prentenboekDuidelijke, korte stukken tekst staan er in Wilde dieren in de natuur: De Arend. De levensechte tekeningen brengen de tekst tot leven. Alles wat je wilt weten over deze roofvogel kun je in dit boek terug vinden. Waar leeft de arend en waar kun je zijn nest vinden? Wist je dat arenden echte acrobaten in de lucht zijn? Welke dieren moeten oppassen voor de arend en heeft deze roofvogel zelf ook vijanden? Je kunt al deze vragen beantwoorden na het lezen van dit schitterende en informatieve prentenboek!

Eerder verschenen in deze natuurserie boeken over de beer en de wolf.

Wilde dieren in de natuur: De Arend – Renne
Prentenboek, hardcover, 26 pagina’s, Clavis