Wraak doet leven [recensie]

Een paar dagen geleden was Elli’s leven nog perfect. Maar nu is alles anders. Martin, haar prins op het witte paard, blijkt een echte hufter te zijn. Hij heeft namelijk een ander. Elli zet hem voor het blok: zij of die ander. En hij kiest voor die ander…
Elli verzint van alles om Martin terug te winnen, maar uiteindelijk wil ze nog maar één ding: wraak!

Tijdens een struintocht door de kringloop, kwam ik dit boek tegen. Ik nam hem mee omdat ik eerder De hufter op het witte paard las van dezelfde auteur. En dat boek vond ik erg vermakelijk, dus hoopte ik dat ik dit verhaal met net zoveel plezier zou lezen.

Wraak doet leven

Een echte chicklit! Elli is gedumpt door haar vriend. Haar perfecte man bleek niet meer dan een vreemdganger, want zij was kennelijk niet zijn enige liefje. Haar leven is een Wraak doet leven Ildikó von Kürthy Ildiko von Kurthy leven perfect prins witte paard hufter blok handen vriend huis nood vrienden winnen wraakplannen struintocht kringloop boek De hufter op het witte paard vermakelijk plezier chicklit gedumpt vriend perfecte man vreemdganger liefje puinhoop toekomstbeeld huisgenoot bondgenoot list wraak lezer smullen feelgood roman gebroken hart gedacht snode plannen ideeën doel hart veroveren besef leesvoer voorspelbaar genre hilarische plannen lach A.W. Bruna recensie review puinhoop en ze kan maar niet bevatten dat er niets meer over is van haar mooie toekomstbeeld. Tijd om dat te veranderen! Haar huisgenoot Erdal wordt haar bondgenoot. Ze verzinnen een list om wraak te nemen. Maar tot hoe ver moet je gaan?

Als lezer kun je heerlijk smullen van deze feelgood roman. Een gebroken hart kennen we allemaal en aan wraak zullen de meesten van ons ook wel eens hebben gedacht. Maar voer je de snode plannen ook uit of  blijft het bij ideeën? Martin blijkt een andere man te zijn dan Elli had gedacht en – meegesleept door de plannen van Erdal – besluit ze er vol voor te gaan. Doel: het hart van Martin voor eens en altijd veroveren.
Tijdens haar veroveringsplan, groeit echter ook het besef dat ze misschien wel te goed voor hem is. Eén ding is zeker: Martin moet bedacht zijn op wraak!

Heerlijk leesvoer waar je niet bij na hoeft te denken. Voorspelbaar, maar dat mag bij dit genre. Geniet van de hilarische plannen en lach.

Wraak doet leven – Ildikó von Kürthy