Xoomy Pocket Crazy Animals [recensie]

Xoomy Pocket Crazy Animals Ravensburger 7+ recensie review tekenaars figuren motieven vergroot stappen format thuis onderweg harten kloppen licht aan beginnen altijd overal dochter slag gebruiksaanwijzing bijgeleverde tekeningen overtrekken origineel vergroten handig compact apparaatje AA-batterijen verlichting filmpjes tekeningen dieren schijfje doorzichtige plaat tekenpapiertje klemmetjes eenvoudig schuiven bijgesloten knippen lichtje overtrekken verplaatsen gleuf schuiven afbeelding formaat stappen tekening papier kleurpotlood viltstift voorbeelden compartiment plaatjes hand assortiment figuren centraal

Xoomy Pocket Crazy Animals Ravensburger 7+ recensie review tekenaars figuren motieven vergroot stappen format thuis onderweg harten kloppen licht aan beginnen altijd overal dochter slag gebruiksaanwijzing bijgeleverde tekeningen overtrekken origineel vergroten handig compact apparaatje AA-batterijen verlichting filmpjes tekeningen dieren schijfje doorzichtige plaat tekenpapiertje klemmetjes eenvoudig schuiven bijgesloten knippen lichtje overtrekken verplaatsen gleuf schuiven afbeelding formaat stappen tekening papier kleurpotlood viltstift voorbeelden compartiment plaatjes hand assortiment figuren centraalMet de compacte Xoomy Pocket Crazy Animals van Ravensburger kunnen kleine tekenaars leuke figuren en motieven tekenen. Het leuke daaraan: de motieven kunnen in twee stappen worden vergroot. Dankzij het kleine formaat kun je de Xoomy® pocket overal mee naar toe nemen. Thuis of onderweg – Xoomy® laat de harten van de kleine tekenaars sneller kloppen! Dus licht aan en beginnen maar!

Xoomy Pocket Crazy Animals Ravensburger 7+ recensie review tekenaars figuren motieven vergroot stappen format thuis onderweg harten kloppen licht aan beginnen altijd overal dochter slag gebruiksaanwijzing bijgeleverde tekeningen overtrekken origineel vergroten handig compact apparaatje AA-batterijen verlichting filmpjes tekeningen dieren schijfje doorzichtige plaat tekenpapiertje klemmetjes eenvoudig schuiven bijgesloten knippen lichtje overtrekken verplaatsen gleuf schuiven afbeelding formaat stappen tekening papier kleurpotlood viltstift voorbeelden compartiment plaatjes hand assortiment figuren centraalMet de Xoomy Pocket kun je altijd en overal de leukste tekeningen maken. Wij kregen de Xoomy Pocket Crazy Animals thuisgestuurd en mijn dochter ging er direct mee aan de slag. Er zit uiteraard een gebruiksaanwijzing bij, maar eigenlijk spreekt het voor het grootste gedeelte voor zich. Het leuke is dat je de bijgeleverde tekeningen kunt overtrekken op origineel formaat, maar ook kunt vergroten!

Xoomy Pocket Crazy Animals

Een handig compact apparaatje waar drie AA-batterijen (niet meegeleverd) in moeten voor de verlichting. Twaalf filmpjes waarop grappige tekeningen staan, in dit geval allemaal dieren omdat wij de Xoomy Pocket Crazy Animals hebben. Je legt één schijfje op de doorzichtige plaat en plaats daarover een tekenpapiertje. Met de twee klemmetjes zorg je eenvoudig dat alles goed vast ligt en niet gaat schuiven tijdens het tekenen. Er zijn een aantal kleine vierkante papiertjes bijgesloten, maar uiteraard kun je zelf ook tekenpapier op maat knippen. Lichtje aan zetten en overtrekken maar.

Xoomy Pocket Crazy Animals Ravensburger 7+ recensie review tekenaars figuren motieven vergroot stappen format thuis onderweg harten kloppen licht aan beginnen altijd overal dochter slag gebruiksaanwijzing bijgeleverde tekeningen overtrekken origineel vergroten handig compact apparaatje AA-batterijen verlichting filmpjes tekeningen dieren schijfje doorzichtige plaat tekenpapiertje klemmetjes eenvoudig schuiven bijgesloten knippen lichtje overtrekken verplaatsen gleuf schuiven afbeelding formaat stappen tekening papier kleurpotlood viltstift voorbeelden compartiment plaatjes hand assortiment figuren centraalDe doorzichtige plaat kun je verplaatsen door hem er af te halen en in  een andere gleuf te schuiven. Zo kun je de afbeelding op het oorspronkelijke formaat overtrekken of vergroot. Er zijn twee stappen die jouw tekening iets groter maken. Klaar met overtrekken? Haal dan het papier van de Xoomy Pocket af en kleur het in met kleurpotlood of viltstift. Vanaf nu is tekenen kinderspel!

De schijfjes met daarop de voorbeelden kun je eenvoudig in een compartiment onderin de Xoomy Pocket schuiven. Zo heb je altijd al jouw plaatjes bij de hand.
Ravensburger heeft een uitgebreid assortiment Xoomy Pockets, waarin steeds andere figuren centraal staan.

Bekijk op Bol.com logoXoomy Pocket Crazy Animals