Zoef Zoef Dieren: Maak kennis met Karin Koe & Kalfje [recensie]

Zoef Zoef Dieren Karin Koe & Kalfje VTech speelset recensieBoeren zoeken vrouwen, kinderen hebben héél andere interesses. Die maak je blij met de nieuwkomers uit de Zoef Zoef Dierenfamilie. Oer-Hollandse interactieve dierenvriendjes, mama’s met jong kroost. Snel naar de boerderij dus, naar het boerenerf, want daar is van alles te beleven! Spelen bijvoorbeeld, met Karin Koe & Kalfje en Petra Paard & Veulentje. De baby’s zijn dol op hun mama’s, maar kunnen ook al goed luisteren naar de andere diertjes.

Zoef Zoef Dieren Karin Koe & Kalfje VTech recensieRecensie:
Zoef Zoef Dieren: VTech heeft al een bonte verzameling van deze schattige dieren, maar deze vrolijke dierenfamilie is uitgebreid met een Karin Koe & Kalfje en Petra Paard & Veulen. Geen dieren zonder huis, dus is er nu ook een Zoef Zoef Dieren Manege en een Zoef Zoef Dieren Boerderij verkrijgbaar.

Zoef Zoef Dieren

De Zoef Zoef Dieren zijn vrolijke dieren waar kinderen van 1 – 5 jaar uren mee kunnen spelen. Elk diertje maakt geluid door op zijn hoofd te drukken. De drukknop op het hoofd geeft daarbij ook nog eens licht! Wanneer je ook nog een Zoef Zoef Dieren Speelset erbij hebt, maken de dieren ook nog eens geluid bij het passeren van de speciale sensoren. VTech heeft al diverse “wilde” dieren in het assortiment en daar komen Karin Koe & Kalfje en Petra Paard & Veulen nog eens bij.

Zoef Zoef Dieren Karin Koe & Kalfje

Wij mochten kennis maken met Zoef Zoef Dieren Karin Koe & Kalfje. Ontzettend schattig om Zoef Zoef Dieren Karin Koe & Kalfje recensie VTechte zien en we ontdekten al snel dat er speelmogelijkheden genoeg zijn zonder een Zoef Zoef speelset. Je kunt op de neus van Karin Koe drukken, dan geeft ze aan dat ze dol is op haar kalfje en deelt ze een dikke kus uit. Super leuk is de interactie tussen moeder en kind wanneer je de neuzen tegen elkaar drukt. Dan geven ze elkaar een lieve kus! Wanneer je op haar hoofd drukt knippert het rode lampje op haar hoofd en spreekt Karin Koe zinnetjes en zingt ze liedjes. Met zes melodietjes, 3 gezongen liedjes en een aantal leuke zinnen, verveelt het spelen met Zoef Zoef Dieren Karin Koe & Kalfje niet snel.

Zoef Zoef Dieren Boerderij VTechZoef Zoef Dieren Boerderij

We hebben de Zoef Zoef Dieren Boerderij zelf niet in huis, maar deze ziet er ontzettend leuk uit en kinderen van 1 tot 5 jaar zullen hier heel wat uren mee kunnen spelen! Zoals je van VTech mag verwachten is dit speelgoed kleurrijk en daagt het je kind uit om op ontdekkingstocht te gaan. De boerderij is uiteraard ook weer uitgerust met sensoren, die ervoor zorgen dat er een leuke verrassing is te horen wanneer een Zoef Zoef Dier de sensor passeert.

Zoef Zoef Dieren Manege Recensie VTechZoef Zoef Dieren Manege

Met de komst van Petra Paard & Veulen kon een Zoef Zoef Dieren Manege natuurlijk niet ontbreken. Zo hebben Petra Paard en haar veulen een leuke speelplek. Maar natuurlijk zijn ook alle andere Zoef Zoef Dieren welkom op de manege. Met een olifant, leeuw of giraf wordt het vast een dolle boel op de manege.

Groot Pluspunt

De Zoef Zoef Dieren zijn los al enorm leuk om mee te spelen doordat ze licht en geluid hebben en voorzien zijn van mooie kleuren. Kinderen kunnen de dieren rondrollen over de Zoef Zoef Dieren Petra Paard & Veulen VTech recensie grond, wat het spelen extra leuk en makkelijk maakt. In combinatie met de Zoef Zoef speelsets wordt deze interactie nog eens vergroot. Prettig is dat alle Zoef Zoef Dieren en speelsets met elkaar te combineren zijn. Zo wordt het al snel één grote, gezellige beestenboel! En wanneer een kindje eenmaal een Zoef Zoef set heeft, is een nieuw dier of andere speelset een leuk cadeau!

Voor een compleet overzicht van alle Zoef Zoef Dieren en speelsets klik je hier >>>

Bekijk op Bol.com logoZoef Zoef Dieren Karin Koe & Kalfje
Speelfiguren, speelset, 1 – 5 jaar, VTech