Zolang je bij me blijft [recensie]

Zolang je bij me blijft Suzanne van Bilderbeek Imaginary Books New Adult kapot hoop kracht gelukkig liefde elkaar verbetering pijnlijke confronterende keuzes vertrouwen trauma’s lichtpuntje duisternis angsten geluk zolang je van me houdt vervolg deel verhaal roerige tijd vriendschap relatie demonen verleden leed liefde tegenslagen verwerken lezer samen hart gelukkig ups downs realistisch leesvoer licht beschadigd auteur boeken prijsverschil goedkope optie netjes minimaal moeite bestellen gesigneerde exemplaren recensie review

Kapot. Hun hoop en kracht. Alles is kapot. Zo voelt het voor Sasha en Daniel. Gelukkig staat hun liefde voor elkaar als een paal boven water. Op weg naar verbetering, moeten ze pijnlijke en confronterende keuzes maken. Sasha en Daniel proberen elkaar te vertrouwen en een manier te vinden om met hun trauma’s om te gaan. Een lichtpuntje verheldert hun duisternis. Kunnen zij, ondanks hun angsten, dat stukje geluk toelaten?

Zolang je bij me blijft Suzanne van Bilderbeek Imaginary Books New Adult kapot hoop kracht gelukkig liefde elkaar verbetering pijnlijke confronterende keuzes vertrouwen trauma’s lichtpuntje duisternis angsten geluk zolang je van me houdt vervolg deel verhaal roerige tijd vriendschap relatie demonen verleden leed liefde tegenslagen verwerken lezer samen hart gelukkig ups downs realistisch leesvoer licht beschadigd auteur boeken prijsverschil goedkope optie netjes minimaal moeite bestellen gesigneerde exemplaren recensie review Recensie:
Eerder kon je de recensie van Zolang je van me houdt hier al lezen. Zolang je bij me blijft is het vervolg op dit boek. Het is zeker aan te raden om eerst het voorgaande deel te lezen, omdat dit verhaal verder gaat, waar het vorige stopte.

Zolang je bij me blijft

In het eerste deel heb je Sasha en Daniel al leren kennen. De twee hebben een roerige tijd achter de rug en de vraag is of hun vriendschap of relatie daar tegen bestand is. Want steeds wanneer ze denken dat het beter gaat, lopen ze wel weer tegen demonen uit het verleden aan. En ook in dit boek blijft het leed hen niet bespaard. Maar samen proberen ze zich er toch door heen te slaan. Zal hun liefde bestand zijn tegen alle tegenslagen die ze te verwerken krijgen?

Je moet echt wel het voorgaande boek hebben gelezen om het verhaal goed te kunnen volgen. Na het lezen van deel één, wil je niets liever dan gelijk doorgaan in het tweede boek. Als lezer sluit je Sasha en Daniel echt in je hart en je hoopt zo dat ze samen een Zolang je bij me blijft Suzanne van Bilderbeek Imaginary Books New Adult kapot hoop kracht gelukkig liefde elkaar verbetering pijnlijke confronterende keuzes vertrouwen trauma’s lichtpuntje duisternis angsten geluk zolang je van me houdt vervolg deel verhaal roerige tijd vriendschap relatie demonen verleden leed liefde tegenslagen verwerken lezer samen hart gelukkig ups downs realistisch leesvoer licht beschadigd auteur boeken prijsverschil goedkope optie netjes minimaal moeite bestellen gesigneerde exemplaren recensie review manier vinden om gelukkig samen te zijn. De ups en downs die ze meemaken zijn realistisch beschreven. Heerlijk leesvoer.

Licht beschadigd?

Zelf kocht ik via de auteur zelf de boeken. Hierbij had ik ook de keuze om een licht beschadigd boek van Zolang je bij me blijft te kopen. Omdat het prijsverschil groot was (€ 10,90 ipv € 18,50) besloot ik voor de goedkope optie te gaan. Heel eerlijk: beide boeken zagen er netjes uit, terwijl eentje dus uit de categorie licht beschadigd was. Die beschadiging was dus minimaal. Ik vind het dus zeker de moeite waard om voor deze optie te kiezen. En het leuke is dat ik door het bestellen bij haar ook twee gesigneerde exemplaren kreeg!

Zolang je bij me blijft – Suzanne van Bilderbeek
New Adult, paperback, 246 pagina’s, Imaginary Books